loading...
سایت عاشقانه لاو سیب
آخرین ارسال های انجمن
lovesib بازدید : 276 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بزار بگیرم دستاتو از مرتضی پاشایی

آهنگ جدید بزار بگیرم دستاتو از مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بزار بگیرم دستاتو

Download New Song By Morteza Pashaei Called Bezar Begiram Dastato

پخش آنلاین:

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

* * * * * *

متن آهنگ:

بزار بگیرم دستاتو

بزار بمونم من با تو

خودت میدونی عشقه تو

میخونم از تو چشماتو

نشد یه بار با من باشی

بیایی تو قلبم جا شی

نشد یه بار عشقم باشی

نشد یه بار جونم باشی

اخه نشد یه بار ببینی تو

عشقه تو چشمامو

نشد یه بار بمونی باز

پیشه من تنها تو

نمیزارم که بفهمی

گرمی دستامو

نمیزارم که بری تو از توی رویامو

بزار بگیرم دستاتو

بزار بمونم من با تو

خودت میدونی عشقه تو

میخونم از تو چشماتو

نشد یه بار با من باشی

بیایی تو قلبم جا شی

نشد یه بار عشقم باشی

نشد یه بار جونم باشی

تکست آهنگ بزار بگیرم دستاتو مرتضی پاشایی

اخه نشد یه بار ببینی تو

عشقه تو چشمامو

نشد یه بار بمونی باز

پیشه من تنها تو

نمیزارم که بفهمی

گرمی دستامو

میزارم که بری تو از توی رویامو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عاشقانه لاوسیب با هدف ارائه بهترین مطالب عاشقانه ، شعر عاشقانه ، رمان عاشقانه ، عکس عاشقانه ، داستان عاشقانه ، دل نوشته عاشقانه ، کلیپ عاشقانه ،اس ام اس عاشقانه و ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه در تاریخ 1394/4/2 فعالیت خود را آغاز کرده است. هرگونه انتقاد و پیشنهادی پذیرفته می شود.
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی کشور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1112
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 33,959
  • بازدید کلی : 1,972,840